Planner Meldkamer

Rijswijk 38 uur per week.

Ben jij iemand die het niet schuwt om de handen uit de mouwen te steken en ben je gefascineerd door de dynamiek van het verkeer? Spits, file, ongevallen - deze termen horen we dagelijks op de radio. Vroeger dacht men wellicht dat één auto voor oponthoud zorgde, maar nu weten we wel beter. Een ongeval is niet alleen vervelend voor de direct betrokkenen, maar veroorzaakt ook fileleed. Bij Vreugdenhil Berging streven onze bergingsspecialisten ernaar om de wegen snel vrij te maken, zodat het verkeer zo min mogelijk hinder ondervindt.

Vreugdenhil Berging is actief in diverse facetten van berging, waaronder personen- en vrachtwagenberging, pechhulp, autotransport en gespecialiseerde hulpverlening aan alternatief aangedreven voertuigen (AAV), zoals elektrische voertuigen (EV). Onze vloot bestaat niet alleen uit traditionele gele bergingswagens; we hebben ook Fix & Go pechhulpvoertuigen en een EV-hulpverleningsvoertuig. Kortom, bij Vreugdenhil Berging kom je terecht in een dynamisch bedrijf dat allesbehalve saai is.

Wat houdt de functie van planner meldkamer in?

Als planner meldkamer ben jij niet alleen degene die de telefoon aanneemt, maar je zorgt ook voor een optimale spreiding van de voertuigen. Daarnaast zorg je voor een efficiënte uitgifte van binnenkomende opdrachten aan de rijdende medewerkers. De meldkamer is het kloppende hart van ons bedrijf. Jij bent de spin in het web van onze organisatie. Je bent stressbestendig, in staat om vanuit helikopterview beslissingen te nemen, altijd in control en draagt zorg voor een volledige en accurate dossier administratie. In dit proces word je ondersteund door ons eigen softwarepakket Assistance Online (AO) en een team van centralisten, waarin samenwerking het sleutelwoord is.

Is dit het dan?

Nee hier houdt de functie nog niet op. Zo komen er dagelijks meldingen binnen op de meldkamer voor onze brede dienstverlening waarbij jij je houdt aan de afgesproken procedures en je verwerkt deze meldingen op een procesmatige manier. Ook hier draag je zorg voor een volledige en accurate dossieradministratie. Vreugdenhil Berging is 24/7 bemand wat betekent dat er ook in de avonden en weekenden gewerkt wordt. Onze roosters worden zo ontwikkeld dat er een goede werk-privébalans is.

Je komt bij ons op de meldkamer in een gezellig team terecht. Samen met dit team vang je de pieken op wat elkaar verbindt en de dagen voorbij doet vliegen. Bij enorme drukte geeft het een heerlijk gevoel als je een bijdrage hebt geleverd aan het goed verlopen van de meldingen en het tevreden stellen van klanten. Naast het trotse gevoel kom je binnen in een groeiende onderneming waar veel kansen zijn met verschillende doorgroeimogelijkheden.

Is je interesse gewekt?

Dat is niet verkeerd. Wij hopen dat je ook aan de volgende voorwaarden voldoet.

  • Daadkrachtig
  • Hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel
  • Denkt commercieel
  • Procesmatig werken
  • Teamplayer die motiverend leiding geeft
  • HBO werk & denk niveau
  • Aantoonbare werkervaring als planner in de logistieke sector
  • Ervaring in de branche is een pré
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

Ben je enthousiast na het lezen van de vacature en denk je dat deze baan jou op het lijf geschreven is? Stuur een e-mail naar info@vreugdenhilberging.nl

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met ons op telefoonnummer 015-2511350

Procedure:

Je hebt gesolliciteerd hoe nu verder?

  • Kennismaken: Nu we je gegevens ontvangen hebben bellen wij je even om kennis te maken en te kijken of de rol je past en eventuele vragen van jouw kant te beantwoorden.
  • Oriënterend gesprek: We spreken af op ons kantoor om je beter te leren kennen en onze arbeidsvoorwaarden te bespreken.
  • Shortlist: We bespreken de kandidaten die in onze optiek de beste fit hebben met de vacature. Minimaal 3 en maximaal 5 mensen worden voorgesteld aan het Management Team dus je maakt nu al serieus kans.
  • Vervolggesprek: Je ontmoet je nieuwe collega's en leidinggevende op (hopelijk) je toekomstige werkplek voor een kennismaking.
  • Contractvoorstel: Je komt in dienst bij het bedrijf en met een getekend contract rest je nu alleen nog op te zeggen bij je huidige werkgever.