EasyTow

De EasyTow app is onmisbaar voor bestuurders van alle denkbare motorvoertuigen, beroepschauffeurs, planners en transportondernemers. De app is gebruiksvriendelijk en zorgt dat alle benodigde informatie snel op de juiste plek terecht komt en op die manier hulp direct onderweg is! Grote vermindering van; verkeersopstopping, schade door ondeskundige manipulatie van het voertuig, hoge bergingskosten en stilstand. De EasyTow app is dé oplossing voor berijders die geen lidmaatschap voor pechhulp willen afsluiten, maar alleen betalen voor hulp als zij dat ook echt nodig hebben.


EasyTow helpt bij elke stranding in Nederland. Onze meldkamer schakelt de dichtsbijzijnde partner uit ons netwerk in. De app, is er voor de Android en Apple smartphones. In geval van een stranding of pech wordt via de app onze meldkamer ingeschakeld. Van hieruit worden zowel de bergingsoperatie of pechhulp in samenspraak met de voertuigeigenaar geregisseerd en vooraf de kosten besproken. Vervelende verrassingen worden hiermee uitgesloten. Als het voertuig bij pech niet ter plaatse te repareren is, kan transport naar de garage plaatsvinden.


Stap 1
Superhandig voor bestuurders van auto`s, motorfietsen, vrachtwagens en autobussen. Deze staan bij het incident of pechgeval en kunnen als enige de juiste info over de situatie verstrekken. Hiervoor volstaat één druk op de EasyTow app. Er wordt een complete melding gemaakt en deze wordt direct in ons meldingssysteem zichtbaar. Exacte locatie, voertuiginfo en situatiefoto`s zijn bekend. Eén van onze dispachers neemt telefonisch contact met de melder op en stelt een bergingsplan of pechhulp oplossing aan u voor.


Stap 2
De planner of voertuigeigenaar, maar in elk geval de eindverantwoordelijke, wordt gebeld en over de situatie geïnformeerd. Meteen worden foto`s en info per mail met u gedeeld. Onze dispacher overlegt het bergingsplan met u. Zodra u akkoord geeft, is er een berger onderweg naar de incidentlocatie. Tijdens de berging wordt u continu op de hoogte van de vorderingen gehouden. U weet wat er gebeurt en houdt de controle over afloop, mogelijke eindbestemming en kosten.


Stap 3
In geval van schade kunnen wij de kosten rechtstreeks bij uw verzekeraar indienen. U beslist zelf of u dit wil. Indien u over een DKV pas beschikt, kunnen wij de kosten bij DKV aanmelden. In andere gevallen ontvangt u uiterlijk 12 uur na de melding een factuur van ons. Via de EasyTow app kunt u ook betalingen met Ideal doen.

Blok 1

Etiam pulvinar sit amet mauris eu dictum. Vivamus vel elit ante. Pellentesque auctor justo sed arcu dapibus, et laoreet eros lobortis. Aliquam ullamcorper facilisis faucibus. Donec pulvinar interdum interdum. Sed ut suscipit est. Sed ac pellentesque ipsum.

Meer informatie

Blok 2

Praesent dapibus massa quis rutrum convallis. Praesent suscipit, lorem in ullamcorper gravida, quam sapien semper magna, sed rhoncus dui felis sed ipsum. Nullam luctus risus facilisis ullamcorper dapibus. Mauris gravida nisl ac purus blandit, eu tincidunt elit suscipit. Etiam in mi gravida, pulvinar eros in, consectetur erat. Praesent elementum congue sapien et convallis.

Meer informatie

Blok 3

Vestibulum leo ex, auctor eget pellentesque quis, eleifend quis lorem. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Ut facilisis dui at libero pretium, vitae semper velit ullamcorper. Nulla tristique eget mauris vitae posuere. Sed porta facilisis orci, quis convallis lorem luctus fringilla.

Meer informatie