EasyTow
De EasyTow app is onmisbaar voor bestuurders van alle denkbare motorvoertuigen, beroepschauffeurs, planners en transportondernemers. De app is gebruiksvriendelijk en zorgt dat alle benodigde informatie snel op de juiste plek terecht komt en op die manier hulp direct onderweg is! Grote vermindering van; verkeersopstopping, schade door ondeskundige manipulatie van het voertuig, hoge bergingskosten en stilstand. De EasyTow app is dé oplossing voor berijders die geen lidmaatschap voor pechhulp willen afsluiten, maar alleen betalen voor hulp als zij dat ook echt nodig hebben.
EasyTow helpt bij elke stranding in Nederland. Onze meldkamer schakelt de dichtsbijzijnde partner uit ons netwerk in. De app, is er voor de Android en Apple smartphones. In geval van een stranding of pech wordt via de app onze meldkamer ingeschakeld. Van hieruit worden zowel de bergingsoperatie of pechhulp in samenspraak met de voertuigeigenaar geregisseerd en vooraf de kosten besproken. Vervelende verrassingen worden hiermee uitgesloten. Als het voertuig bij pech niet ter plaatse te repareren is, kan transport naar de garage plaatsvinden.
Stap 1
Superhandig voor bestuurders van auto`s, motorfietsen, vrachtwagens en autobussen. Deze staan bij het incident of pechgeval en kunnen als enige de juiste info over de situatie verstrekken. Hiervoor volstaat één druk op de EasyTow app. Er wordt een complete melding gemaakt en deze wordt direct in ons meldingssysteem zichtbaar. Exacte locatie, voertuiginfo en situatiefoto`s zijn bekend. Eén van onze dispachers neemt telefonisch contact met de melder op en stelt een bergingsplan of pechhulp oplossing aan u voor.
Stap 2
De planner of voertuigeigenaar, maar in elk geval de eindverantwoordelijke, wordt gebeld en over de situatie geïnformeerd. Meteen worden foto`s en info per mail met u gedeeld. Onze dispacher overlegt het bergingsplan met u. Zodra u akkoord geeft, is er een berger onderweg naar de incidentlocatie. Tijdens de berging wordt u continu op de hoogte van de vorderingen gehouden. U weet wat er gebeurt en houdt de controle over afloop, mogelijke eindbestemming en kosten.
Stap 3
In geval van schade kunnen wij de kosten rechtstreeks bij uw verzekeraar indienen. U beslist zelf of u dit wil. Indien u over een DKV pas beschikt, kunnen wij de kosten bij DKV aanmelden. In andere gevallen ontvangt u uiterlijk 12 uur na de melding een factuur van ons. Via de EasyTow app kunt u ook betalingen met Ideal doen.