Financieel administratief medewerker

Functie: Financieel administratief medewerker

Ben jij die administratieve professional die gaat voor financieel overzicht en inzicht. En vind je het leuk om nieuwe uitdagingen op te pakken? Kies dan voor een carrière bij Vreugdenhil Berging!

Wij zijn Vreugdenhil Berging, als dienstverlener gespecialiseerd in berging, transport, pechhulp, vervangend vervoer en calamiteitendienstverlening bij milieu-incidenten. Wij staan met onze services 24/7 paraat en beschikken over een divers en gespecialiseerd eigen wagen- en machinepark dat centraal wordt aangestuurd om snel en adequaat te kunnen reageren en te helpen bij het vinden van de juiste oplossing. Vanuit ondernemerschap en vakmanschap is de onderneming gegroeid tot een professionele speler in de mobiliteit- en calamiteitenmarkt met vestigingen in Rijswijk, Den Hoorn (ZH), Leiden en Rotterdam. Onze werkwijze? Klantgericht, onafhankelijk, vooruitstrevend en collegiaal.

Met het oog op verdere groei van de onderneming is er behoefte aan zowel versterking als verdere professionalisering. Om hier invulling aan te geven, zijn wij op zoek naar de juiste kandidaat voor de functie:

Financieel administratief medewerker (Rijswijk, 24 uur / week)

Als financieel administratief medewerker maak je deel uit van een enthousiast team en draag je dagelijks bij aan de uitvoering van een aantal belangrijke kerntaken op het gebied van Finance en Administration.


Welke werkzaamheden ga jij in deze functie oppakken en uitvoeren?

  • Zelfstandig voeren en controleren van financiële administraties in Unit 4 Multivers en Exact van onze verschillende BV's
  • Signaleren en rapporteren van afwijkingen en bijzonderheden in de financiële administratie
  • Bieden van ondersteuning bij de voorbereiding van maandrapportages en jaarafsluiting
  • Leveren van een actieve bijdrage aan het verbeteren van onderliggende financiële processen en procedures
  • Welke kennis en ervaring zoeken wij in de kandidaat?

    • MBO+ werk en denkniveau
    • Voltooide administratieve opleiding, minimaal MBO4, MBA of gelijkwaardig
    • 2 – 4 jaar relevante werkervaring in een financieel administratieve omgeving
    • Ondersteuning met het maken van financiële rapportageprocessen en jaarafsluiting
    • Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift
    • Uitstekende vaardigheden in Word en Excel, draaitabellen vormen geen enkel probleem voor jou
    • Ervaring met Unit4 Multivers is een pré


    Over welke competenties beschik jij verder als kandidaat?

    • Accuraat
    • Analytisch
    • Communicatief
    • Positief kritisch
    • Flexibel en hands-on mentaliteit
    • Stressbestendig

    Wat bieden wij jou?

    • Marktconform salaris
    • Een verantwoordelijke en uitdagende functie in een dynamische omgeving
    • Volop mogelijkheden om door te groeien
    • Werken in en met een gedreven team van professionals
    • Open en informele werksfeer

    Ben jij enthousiast geworden en herken je jezelf in bovenstaand profiel? En zie je de uitdaging om verder door te groeien? Dan maken we graag kennis met je!

    Stuur daarvoor je cv, korte motivatie en foto naar: werkenbij@vreugdenhilberging.nl


    Contact

    Op zoek naar een uitdagende baan?

    Neem eens contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken

    Contact opnemen
     

    Wij helpen u vooruit!

    Twitter