Medewerker Administration & HR

Ben jij die administratieve professional die gaat voor financieel overzicht en inzicht, maar ook oog heeft voor de menselijke kant van een organisatie? En vind je het leuk om nieuwe uitdagingen op te pakken? Kies dan voor een carrière bij Vreugdenhil Berging!

Wij zijn Vreugdenhil Berging, als dienstverlener gespecialiseerd in berging, transport, pechhulp, vervangend vervoer en calamiteitendienstverlening bij milieu-incidenten. Wij staan met onze services 24/7 paraat en beschikken over een divers en gespecialiseerd eigen wagen- en machinepark dat centraal wordt aangestuurd om snel en adequaat te kunnen reageren en te helpen bij het vinden van de juiste oplossing. Vanuit ondernemerschap en vakmanschap is de onderneming gegroeid tot een professionele speler in de mobiliteit- en calamiteitenmarkt met vestigingen in Den Hoorn (ZH), Leiden en Rotterdam. Onze werkwijze? Klantgericht, onafhankelijk, vooruitstrevend en collegiaal.

Met het oog op verdere groei van de onderneming is er behoefte aan zowel versterking als verdere professionalisering. Om hier invulling aan te geven, zijn wij op zoek naar de juiste kandidaat voor de functie:


Medewerker Administration & HR (Den Hoorn, 32 uur / week)


Als medewerker Administration & HR maak je deel uit van afdeling Financial Administration & HR en draag je dagelijks bij aan de uitvoering van een aantal belangrijke kerntaken op het gebied van Finance, Administration, Invoicing en HR.



Welke werkzaamheden ga jij in deze functie oppakken en uitvoeren?:

  • Beheren en verwerken van mailcorrespondentie in centrale mailbox
  • Verzorgen van de facturatie voor diverse activiteiten en opdrachtgevers
  • Uitvoeren van alle voorkomende financieel administratieve en boekhoudkundige werkzaamheden
  • Signaleren en rapporteren van afwijkingen en bijzonderheden in de financiële administratie
  • Bieden van ondersteuning bij de voorbereiding van maandrapportages en jaarafsluiting
  • Oppakken en (zelfstandig) beheren van de salarisadministratie
  • Leveren van een actieve bijdrage aan het verbeteren van onderliggende financiële processen en procedures



Welke kennis en ervaring zoeken wij in de kandidaat?

  • MBO+ werk en denkniveau
  • Afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur aangevuld met een PDB (Praktijkdiploma Boekhouden) of MBA (Moderne Bedrijfsadministratie)
  • 3 – 5 jaar relevante werkervaring in een financieel administratieve omgeving
  • Bekend met financiële rapportageprocessen en jaarafsluiting
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift
  • Uitstekende vaardigheden in Word en Excel, draaitabellen vormen geen enkel probleem voor jou
  • Ervaring met Unit4 Multivers (financiële administratie) en Raet (HR / Rooster) software is een pré


Over welke competenties beschik jij verder als kandidaat?:

  • Accuraat
  • Analytisch
  • Communicatief
  • Positief kritisch
  • Flexibel en hands-on mentaliteit


Wat bieden wij jou?

  • Marktconform salaris
  • Een jaarcontract bij aanvang met de intentie om dit om te zetten in een contract voor opbepaalde tijd
  • Een verantwoordelijke en uitdagende functie in een dynamische omgeving
  • Volop mogelijkheden om door te groeien
  • Werken in en met een gedreven team van professionals
  • Open en informele werksfeer


Interesse?

Ben jij enthousiast geworden en herken je jezelf in bovenstaand profiel? En zie je de uitdaging om verder door te groeien? Dan maken we graag kennis met je!


Stuur daarvoor je cv en motivatie naar: werkenbij@vreugdenhilberging.nl of bel voor meer informatie naar: 015 251 13 50 en vraag naar Frans Denie


Procedure:

Je hebt gesolliciteerd hoe nu verder?

  • Kennismaken: Nu we je gegevens ontvangen hebben bellen wij je even om kennis te maken en te kijken of de rol je past en eventuele vragen van jouw kant te beantwoorden.
  • Oriënterend gesprek: We spreken af op ons kantoor om je beter te leren kennen en onze arbeidsvoorwaarden te bespreken.
  • Shortlist: We bespreken de kandidaten die in onze optiek de beste fit hebben met de vacature. Minimaal 3 en maximaal 5 mensen worden voorgesteld aan het Management Team dus je maakt nu al serieus kans.
  • Vervolggesprek: Je ontmoet je nieuwe collega's en leidinggevende op (hopelijk) je toekomstige werkplek voor een kennismaking.
  • Contractvoorstel: Je komt in dienst bij het bedrijf en met een getekend contract rest je nu alleen nog op te zeggen bij je huidige werkgever.


Screening

Een achtergrondonderzoek maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Contact

Op zoek naar een uitdagende baan?

Neem eens contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken

Contact opnemen
 

Wij helpen u vooruit!

Twitter